The Best Box op FacebookThe Best Box op TwitterThe Best Box op Pinterest

Veelgestelde vragen

  1. Wat zit er in The Best Box?
  2. Hoe worden de producten geselecteerd?
  3. Hoe kom ik met jullie in contact?
  4. Hoe meld ik mij aan voor The Best Box?
  5. Hoe geef ikThe Best Box cadeau?
  6. Kan ik ook meerdere boxen bestellen?
  7. Wat gebeurt er met mijn gegevens?
  8. Ik woon in Nederland, hoe werkt de betaling?
  9. Ik woon in België, hoe werkt de betaling?
  10. Hoeveel betaal ik voor de verzendkosten?
  11. Hoe wordt The Best Box verstuurd?
  12. Wat als producten beschadigd zijn tijdens transport?
  13. Wanneer wordt The Best Box bezorgd?
  14. Wat als ik niet thuis ben om de box in ontvangst te nemen?
  15. Kan ik een product of leverancier aandragen?

 

 


Heb je een andere vraag? Neem contact met ons op!
 

 

Wat zit er in The Best Box?

De box is samengesteld door diverse leveranciers uit de trouwbranche, die er allemaal naar streven jullie huwelijksdag écht bijzonder te maken. Om The Best Box uniek en speciaal the houden, blijft de exacte inhoud een verrassing. Wel lichten we alvast een tipje van de sluier op. Wil je nog meer weten? Volg ons dan op Facebook want daar geven we ook regelmatig hints over de nieuwste items in de box!


< terug naar boven


 

Hoe worden de producten voor The Best Box geselecteerd?

De producten in The Best Box zijn geselecteerd door Marieke van Seccelen, die met haar jarenlange ervaring als weddingplanner precies weet wat de trends zijn op trouwgebied. Alle producten staan voor hip, mooi, met zorg gemaakt en smaakvol verpakt, persoonlijk en praktisch. Alleen als een product aan al deze criteria voldoet, verdient het een plekje in The Best Box!


Marieke blijft altijd op zoek naar de mooiste producten, wat ervoor zorgt dat de inhoud van de box van tijd tot tijd verandert.


< terug naar boven


 

Hoe kom ik in contact met The Best Box?

Je kunt ons bereiken via ons contactformulier of  telefonisch op +31 (0)6-2193 4762.


< terug naar boven


 

Hoe meld ik mij aan voor The Best Box?

Je kunt The Best Box bestellen op www.thebestbox.nl en www.thebestbox.be via het bestelformulier. Klik hier om The Best Box te bestellen.


< terug naar boven


 

Wat doe ik als ik The Best Box cadeau wil doen?

Vul op het bestelformulier jouw eigen gegevens in bij het factuuradres, maar de gegevens van de gelukkige ontvanger bij het bezorgadres. The Best Box wordt dan bezorgd bij degene aan wie jij het cadeau geeft.

 

Je kunt een persoonlijke boodschap voor de ontvanger achterlaten, dit wordt dan als kaartje in de box mee verzonden.


< terug naar boven


 

Kan ik ook meerdere boxen bestellen?

Het is zeker mogelijk om meerdere boxen te bestellen. Voor leveranciers in de trouwbranche zoals weddingplanners, trouwlocaties enz. hanteert The Best Box aparte prijzen bij bestellingen vanaf 10 stuks. Wil je hierover meer informatie, neem dan contact op via wedding@thebestbox.nl


< terug naar boven


 

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Je adresgegevens worden enkel gebruikt voor het verzenden van The Best Box. Deze gegevens en overige contactgegevens worden nooit doorgegeven aan derden.

< terug naar boven


 

Vragen over Betalen

Ik woon in Nederland, hoe werkt de betaling?

Zodra je het bestelformulier volledig hebt ingevuld kom je automatisch uit bij de betaling. Dit gebeurt door middel van iDeal.

< terug naar boven

 


 

Ik woon in België, hoe werkt de betaling?

Zodra je het bestelformulier volledig hebt ingevuld, kom je automatisch uit bij de betaling. Dit gebeurt door middel van MisterCash.

< terug naar boven

 


 

Hoeveel betaal ik voor de verzendkosten?

Omdat wij zoveel houden van verrassingen en cadeautjes, doen we de verzendkosten cadeau. Zowel voor verzending van The Best Box binnen Nederland als België is verzending dus gratis!

< terug naar boven

 


 

Vragen over de Verzending

Hoe wordt The Best Box verstuurd?

The Best Box past niet door de brievenbus en wordt dus met de pakketpost van PostNL verstuurd naar jouw opgegeven adres.

 

PostNL probeert het pakket 2x op het adres te leveren, of als je niet thuis bent bij de buren. Als dit niet lukt wordt het afgeleverd bij het dichtsbijzijnde PostNL afhaalpunt. Je vindt dan een briefje van PostNL in jouw brievenbus.

< terug naar boven

 


 

Wat doe ik als producten uit de box beschadigd zijn tijdens transport?

Mocht dit onverhoopt gebeuren, neem dan contact met ons op. Wij zoeken dan zo snel mogelijk naar een oplossing.

< terug naar boven

 


 

Wanneer wordt The Best Box bezorgd?

Zodra je besteld hebt en wij de betaling hebben ontvangen, wordt The Best Box binnen 2 tot 5 werkdagen bezorgd.

< terug naar boven

 


 

Wat moet ik doen als ik niet thuis ben om de box in ontvangst te nemen?

PostNL probeert het pakket 2x op het adres te leveren. Als je niet thuis bent, leveren ze het bij de buren af. Als ook dit niet lukt wordt het afgeleverd bij het dichtsbijzijnde PostNL afhaalpunt. Je vindt dan een briefje van PostNL in jouw brievenbus.

Je kunt bij het bestelformulier ook een afwijkend bezorgadres invullen, bijvoorbeeld op je werk.

< terug naar boven
 


 

Vragen over de Producten

Wat kan ik doen om een product of leverancier aan the dragen voor The Best Box?

Omdat de trouwbranch zeer trendgevoelig is, houden wij onze ogen en oren altijd open voor nieuwe leveranciers en mooie producten die van toegevoegde waarde zijn voor de bruidsparen.

 

Zie je jouw hippe, mooie en originele product graag terug in The Best Box? Neem contact met ons op via: wedding@Thebestbox.nl voor meer informatie.

< terug naar boven

FJ Design